Aktualności

Kiedy prowadzenie działań marketingu szeptanego będzie złym pomysłem?

Kiedy prowadzenie działań marketingu szeptanego będzie złym pomysłem? Marketing szeptany, znany również jako word-of-mouth marketing, jest jednym z najstarszych i najskuteczniejszych sposobów promowania produktów i usług. Polega na generowaniu pozytywnych opinii i rekomendacji, które przekazywane są z ust do ust między konsumentami. W dobie cyfryzacji i mediów społecznościowych jego znaczenie jeszcze wzrosło, ponieważ opinie mogą […]

Read More

Strona firmowa w czasach social mediów- czy ma sens?

W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, gdzie media społecznościowe zdobywają coraz większe znaczenie jako główny kanał komunikacji, pojawia się zasadne pytanie: czy tradycyjna strona firmowa nadal ma sens? Z jednej strony, platformy społecznościowe oferują szybki dostęp do ogromnej liczby potencjalnych klientów, umożliwiając interakcję w czasie rzeczywistym i budowanie zaangażowania społecznościowego. Z drugiej zaś strona firmowa stanowi […]

Read More

E-commerce na stronie firmy – czyli jak skutecznie sprzedawać produkty online

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, stworzenie skutecznej strategii e-commerce na stronie firmy staje się kluczowym wyzwaniem dla firm, które pragną osiągnąć sukces i utrzymać konkurencyjność. Rozwój technologii internetowych i zmiana preferencji zakupowych konsumentów sprawiają, że posiadanie profesjonalnej strony internetowej to nie tylko luksus, lecz wręcz konieczność. W tym kontekście sklep internetowy staje się wirtualną wizytówką […]

Read More

6 sposobów na to, aby zacząć skutecznie angażować konsumentów na Instagramie

Każdego dnia dociera do nas niezliczona ilość komunikatów, pod których nadmiarem w pewnym momencie po prostu się ”wyłączamy” i przestajemy je widzieć. Dziś jednak to uwaga jest głównym miernikiem wartości i czymś niezwykle pożądanym. Jak zatem zacząć skutecznie angażować konsumentów na Instagramie, gdy wokół tyle szumu? Poznaj sześć sposobów, które pozwolą Ci trafić w przysłowiową […]

Read More

Na czym polega content marketing?

Na czym polega content marketing? Chcąc osiągnąć sukces w Internecie trzeba tworzyć wartościowe treści, które będą angażowały i przynosiły firmie korzyści. Content marketing jest właśnie narzędziem, które polega na tworzeniu, udostępnieniu, a następnie promocji takich treści. Content jest jednym z najważniejszych elementów marketingu, dzięki któremu firma będzie w stanie osiągać naprawdę bardzo wiele zysków. Niekiedy […]

Read More

Jak znaleźć influencera do współpracy?

Jak znaleźć influencera do współpracy? To pytanie często zadają sobie przedsiębiorstwa, które chciałyby promować przedsiębiorstwo, w oryginalny sposób i wyróżnić się na tle swoich konkurentów. Często firmy wykorzystują media społecznościowe, aby prowadzić w nich swój skuteczny marketing. Influencer jest osobą, która prowadzi wiele działań w Internecie i właśnie dzięki tym działaniom staje się ona popularna, […]

Read More

Koszt brandingu personalnego

Jaki jest koszt brandingu personalnego i czym jest budowanie własnej marki personalnej? Wizerunek jest czymś czego potrzebuje zarówno marka jak i każda osoba, której zależy na rozwoju własnej kariery oraz stworzeniu pozytywnego odbioru własnej osoby. Budowanie marki personalnej to zadanie, które do najłatwiejszych nie należy. Wymaga poświęcenia dużej ilości czasu oraz zaangażowania. Osoby, które chciałyby […]

Read More

Czym jest copywriting?

Wartościowa treść w Internecie to coś czego potrzebują przedsiębiorstwa, by osiągać sukces w sieci. Niektóre z nich uważają, że napisanie tekstu to bardzo prosta sprawa, jednak jak się okazuje, by tekst ten był wartościowy i ciekawy dla odbiorcy to wcale nie takie proste zadanie. Wymaga to dużego zaangażowania i umiejętności. To właśnie, dlatego powstał copywriting. […]

Read More

Czy tytuł sprzedaje? Znaczenie hasła w reklamie

Jakie jest znaczenie hasła w reklamie? Czy tytuł sprzedaje? Zdecydowanie tak. To właśnie do jego zadań należy przyciągnięcie uwagi konsumenta. Jeżeli nie będzie on odpowiednio sformułowany nikt się danym artykułem nie zainteresuje. Co więcej musi być on dopasowany do kontekstu i zrozumiały dla większości osób. Dobranie odpowiedniego tytułu zwykle wymaga wielu godzin spędzonych na jego […]

Read More

Ile kosztuje influencer marketing?

Kim jest influencer? Ile kosztuje influencer marketing? Działania w Internecie stały się jednym z najlepszych sposobów na promocję. A jest to tak bardzo opłacalne, ponieważ ludzie spędzają w sieci bardzo dużą ilość czasu. Wiele osób też prowadzi tam swoje działania przez co zyskują oni popularność, nazywani są influencerami, ponieważ mają oni czasem bardzo duży wpływ […]

Read More