Aktualności

WoMM – marketing rekomendacji, a wzrost sprzedaży

Któż z nas nie zna zakupowych dylematów? Kupić, czy nie kupić – oto jest pytanie, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Próbujemy, więc pozyskać poradę na ten temat u innych użytkowników, którzy pożądany przez nas przedmiot już posiadają. Tak napędza się marketing szeptany, który w znacznym stopniu kreuje wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. […]

Read More

Dlaczego każda firma powinna mieć stronę internetową?

Internet jest wszechobecny w codziennym życiu. Ponad 72% osób w Polsce ma dostęp do internetu i przegląda go średnio 6 godzin dziennie. To nie jest mało. Można nawet powiedzieć, że sporo. Mimo tego wiele firm nie ma jeszcze strony internetowej. Wydaje się to lekkomyślne. Dlaczego? Oto kilka powodów przemawiających za tym, że każda firma powinna mieć stronę internetową. […]

Read More

Czy marketing jest etyczny?

Marketing XXI wieku przyjmuje coraz bardziej niestandardowe oblicza. Działania offline i online mimo że opierają się na różnych praktykach, mają wspólny mianownik. Mowa o konsumencie, który jest coraz bardziej świadomy, widzi więcej i analizuje komunikaty. Współczesny odbiorca czyta etykiety, interesuje się składem produktu i procesem jego powstawania. Kupuje to na co go stać, ale też […]

Read More

Czy każda firma potrzebuje marketingu?

Rynek w ostatnich latach obfituje w coraz ciekawsze koncepty biznesowe. Marki konkurują ze sobą na różnych frontach. Celem tych aktywności niezmiennie pozostaje jednak konsument. Można tworzyć oryginalne produkty czy pomysły na firmę, ale kto właściwie o nich usłyszy bez odpowiedniej strategii marketingowej? Jeden spójny kierunek Nie każda firma musi posiadać dział zajmujący się budowaniem spójnego […]

Read More

Branding personalny, czyli budowanie marki osobistej

Pojęcie marki już dawno wykroczyło poza znaki towarowe i sprawy handlowe. Marketing objął swoim oddziaływaniem rozmaite dziedziny życia jak sport, muzyka czy polityka. W dobie mediów społecznościowych właściwie każda osoba może posiadać własną, osobistą markę. Od niej samej tylko zależy, czy będzie ją rozwijać, czy też nie. Czym jest personal branding? Istnieje wiele definicji pojęcia […]

Read More

Czy social media są skuteczne (argumenty za)?

Social media z roku na rok rosną w potęgę. I ten trend będzie się utrzymywał przez dłuższy czas. Facebook, Twitter, Instagram i jeszcze wiele innych serwisów to nie tylko miejsca, gdzie można odnaleźć swoich znajomych, ale można zbudować trwałe i bardzo solidne relacje ze swoimi potencjalnymi klientami. Są to miejsca, gdzie można zbudować pozytywny wizerunek […]

Read More

Czy social media są skuteczne (argumenty przeciw)?

Social media z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. Mówi się, że media i telewizja to czwarta władza. Nie powinien nikogo zdziwić fakt, że niedługo będzie się mówiło, iż to social mediom trafiło się piąte berło władzy. Jest wiele zalet korzystania z takich kont. Nie można jednak zapominać o tym, że tam gdzie […]

Read More

Czy content marketing faktycznie działa?

Treść ma swoja cenę. Umiejętne pisanie, nie tylko książek, ale również różnego rodzaju artykułów jest wysoko oceniane. Jeżeli tylko ktoś umie wykazać się budowaniem naprawdę wartościowych, sensownych treści, to jest w stanie stworzyć podwaliny pod dobry content marketing. Czy jednak tak skonstruowane, kompetentne treści są w stanie wpłynąć na większą popularność danej firmy? Pojęcie content […]

Read More

Szeptanka dobra na wszystko

Marketing szeptany, buzz marketing, marketing plotki – jedno narzędzie występujące pod wieloma nazwami już od wielu lat wykorzystywane jest w internecie do tego, aby zaistnieć wśród większej liczby potencjalnych klientów. To naturalna reklama, która umiejętnie wykorzystana sprawi, że zyski wzrosną w dużym tempie. Definicja marketingu szeptanego Buzz marketing może występować pod postacią opinii, komentarzy, rekomendacji […]

Read More